פנג שואי  
ומטפיסיקה סינית

זהר אהליאב
OHOLIAV ZOHAR
 

                                   

 


 

קורס צבעים מלא 30 עמודים  |  סדנת ה- ZI WEI האחרונה לשנת תש"ע  |  

 

 השרפה מהחלל !!!

 
 
הכרמל בלהבות – אנטומיה אסטרולוגית לאירוע טרגי
" עונש של אש " במטפיסיקה הסינית
בחודש נובמבר הסיני( חזיר האש)   8.11.10-7.12.10 התייחסתי לראשונה בתחזית חודשית לגבי ישראל,בשנת טיגריס המתכת לא כתבתי תחזית חודשית לגבי המתרחש בישראל למעט בחודש החזיר, כתבתי ולא ידעתי מה שכתבתי , תמונת השמיים הייתה קשה ונוראית בכל אספקט,באסטרולוגיה המערבית היה זה פלוטו כוכב החורבן וההרס והבנייה המחודשת שהכה בכל עוצמתו בונוס השליטה הכפולה של מפת מדינת ישראל.בפעם שעברה שהתרחשה זווית קשה בין השניים ( מרובע ) הייתה במלחמת יום כיפור,היה ברור לי גם הפעם שמשהו דרמטי יתרחש אבל בהחלט לא ידעתי באיזה כיוון ובאיזה תחום,בנוסף נוצרה זווית חזקה ונדירה בחודש החזיר ,זווית שמכונה PENALTY OF FIRE , זווית זו שמשמעותה זה " קנס" או " עונש " גרועה במיוחד לישראל,
בשנת 2006 בתחילת חודש יולי בשנת כלב האש הזווית הזו נוצרה בכל עוצמתה ואז כתבתי באתרי תחזית וציינתי שיש סיכונים לאירועים ביטחוניים ומלחמה וציינתי שתי תאריכים ה 12.7.2006 וה-23.7.2006 ,טעיתי ביום אחד,מלחמת לבנון השנייה פרצה ב 11.7.2006 ולא ב 12.7.2006.אף אחד לא שיער בזמנו שתפרוץ מלחמה באותם ימים הודעתי לחלק מתלמידי שיהיו דרוכים וקשובים להתפתחויות למרות שלא אירע אף אירוע חריג בתחילת יולי.אנרגיה דומה חשתי גם הפעם,היה ברור לי שכמות כזאת של " אש " במפת המדינה אינה מבשרת טובות מכיוון שזה האלמנט הכי גרוע לישראל במפת ארבעת עמודי הגורל של המדינה.
שוחחתי על כך עם ידידי האסטרולוג זהר איוניר שאיתו אני נוהג לשוחח אסטרולוגית על בסיס יומי והבעתי את חששותיי מפני מפת השמיים הקשה הזאת הן באסטרולוגיה המערבית והן באסטרולוגיה הסינית,אפילו התלוצצנו שאם הפעם  פלוטו לא יעשה את " העבודה " שלו,אנחנו נפרוש מהתחום .ואכן זה  חודש דרמטי וקשה הן לישראל והן לארצות הברית,מכיוון שיש להם אלמנטים משותפים הן במפה המערבית והן במפה הסינית,בשתי המפות הכוכב ונוס נמצאת באותה מעלה בדיוק,מלבד זאת ה DAY MASTER של שתי המפות זהה והוא אדמה YIN ולשתי המדינות יש תומכים/משאבים חזקים ( אש).אש מייצגת במטפיסיקה הסינית דברים רבים,ביניהם אש במובן הפיסי,כפי שישראל חווה כעת,אבל גם חשיפה מזיקה ומביכה כפי שארצות הברית חווה עם ההדלפות של אתר ה WIKILEAKS .
חודש החזיר 2010 הוא דרמטי בכל קנה מידה אפילו עולמי והתרחשו אירועים חזקים וקשים הן במישור העולמי והן במישור המקומי הישראל
1)     ההדלפות של אתר WIKILEAKS שהם ללא ספק חוללו רעידת אדמה שתוצאותיה לא ברורות עדיין,אבל ללא ספק יחוללו מהפיכה בכל הקשור להתנהלות עתידית.
2)     השריפה או המגה פיגוע בכרמל הרס אקולוגי ואנושי מחריד ומזעזע.
3)     המשברים שעוברת משטרת ישראל במינוי הבעייתי למפכ"לות ואסון של אובדן 42 אנשי משטרה ושב"ס
4)     מזג האוויר הקיצוני,אירופה בעיקר המערבית שרויה בחורף כבד שמביא לכמויות עצומות של שלג והמזרח התיכון שרוי במזג אויר קייצי שמביאה מזג אוויר קייצי להחריד.
5)     הקריסה הדרמטית של רשת סלקום
 
מפת יום האירוע 2.12.2010 שעה 11:10
שנה
חודש
יום
שעה
מתכת
אש-
אש+
עץ
טיגריס
עץ
אש+
אדמה
חזיר
מים
עץ
כלב
אדמה
מתכת
אש-
סוס
אש-
אדמה
NA YIN
NA YIN
NA YIN
NA YIN
עץ
אדמה
עץ
מתכת
 
3.12.10
שנה
חודש
יום
מתכת
אש
אש
טיגריס
חזיר
חזיר
עץ
מים
מים
 
4.12.10
שנה
חודש
יום
מתכת
אש
אדמה
טיגריס
חזיר
חולדה
עץ
מים
מים
 
 
NA YIN
 
 
אש הברק
5.12.10
שנה
חודש
יום
מתכת
אש
אדמה
טיגריס
חזיר
שור
עץ
מים
אדמה
 
 
NA YIN
 
 
אש הברק
 
היום בו פרצה השריפה הגדולה הוא יום של כלב אש ,יום של " סגירה " בדרגה 1,שהיא דרגה של סיכון,דרגה 1 היא הדרגה הקשה והשלילית ביותר בלוח השנה הסיני המבוסס על לוחות הכוכבים השמימיים.
 
רק צריך לקוות שאחד הטייסים לא יעשה טעות באחד הגיחות שלו!!!ושלא תהיינה הפתעות!!!כי היום בשבת ומחר יום ראשון ה 5.12.10 אלה הם יומיים של " אש הברק " ב NA YIN.רק ב 7.12 משתנה המזל מחזיר לחולדה.
 
הערה*
איך שהתפרסמו הידיעות הראשונות על מותם של הצוערים ואנשי המשטרה שנלכדו במלכודת האש נזכרתי במה שלמדתי בתיכון על אליהו הנביא,את הסיפור על נביאיח הבעל והתחרות בין אליהו הנביא ונביאי הבעל על הורדת הגשם בגלל שהארץ סבלה מבצורת קשה שנמשכה כמה שנים וסופם הנוראי של 400 נביאי הבעל שנשחטו בקישון.
מלכים א פרק יח
א וַיְהִי, יָמִים רַבִּים, וּדְבַר-יְהוָה הָיָה אֶל-אֵלִיָּהוּ, בַּשָּׁנָה הַשְּׁלִישִׁית לֵאמֹר:  לֵךְ הֵרָאֵה אֶל-אַחְאָב, וְאֶתְּנָה מָטָר עַל-פְּנֵי הָאֲדָמָה.  ב וַיֵּלֶךְ, אֵלִיָּהוּ, לְהֵרָאוֹת, אֶל-אַחְאָב; וְהָרָעָב חָזָק, בְּשֹׁמְרוֹן.  ג וַיִּקְרָא אַחְאָב, אֶל-עֹבַדְיָהוּ אֲשֶׁר עַל-הַבָּיִת; וְעֹבַדְיָהוּ, הָיָה יָרֵא אֶת-יְהוָה--מְאֹד.  ד וַיְהִי בְּהַכְרִית אִיזֶבֶל, אֵת נְבִיאֵי יְהוָה; וַיִּקַּח עֹבַדְיָהוּ מֵאָה נְבִיאִים, וַיַּחְבִּיאֵם חֲמִשִּׁים אִישׁ בַּמְּעָרָה, וְכִלְכְּלָם, לֶחֶם וָמָיִם.  ה וַיֹּאמֶר אַחְאָב, אֶל-עֹבַדְיָהוּ, לֵךְ בָּאָרֶץ אֶל-כָּל-מַעְיְנֵי הַמַּיִם, וְאֶל כָּל-הַנְּחָלִים; אוּלַי נִמְצָא חָצִיר, וּנְחַיֶּה סוּס וָפֶרֶד, וְלוֹא נַכְרִית, מֵהַבְּהֵמָה.  ו וַיְחַלְּקוּ לָהֶם אֶת-הָאָרֶץ, לַעֲבָר-בָּהּ:  אַחְאָב הָלַךְ בְּדֶרֶךְ אֶחָד, לְבַדּוֹ, וְעֹבַדְיָהוּ הָלַךְ בְּדֶרֶךְ-אֶחָד, לְבַדּוֹ.  ז וַיְהִי עֹבַדְיָהוּ בַּדֶּרֶךְ, וְהִנֵּה אֵלִיָּהוּ לִקְרָאתוֹ; וַיַּכִּרֵהוּ, וַיִּפֹּל עַל-פָּנָיו, וַיֹּאמֶר, הַאַתָּה זֶה אֲדֹנִי אֵלִיָּהוּ.  ח וַיֹּאמֶר לוֹ, אָנִי; לֵךְ אֱמֹר לַאדֹנֶיךָ, הִנֵּה אֵלִיָּהוּ.  ט וַיֹּאמֶר, מֶה חָטָאתִי:  כִּי-אַתָּה נֹתֵן אֶת-עַבְדְּךָ, בְּיַד-אַחְאָב--לַהֲמִיתֵנִי.  י חַי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, אִם-יֶשׁ-גּוֹי וּמַמְלָכָה אֲשֶׁר לֹא-שָׁלַח אֲדֹנִי שָׁם לְבַקֶּשְׁךָ, וְאָמְרוּ, אָיִן; וְהִשְׁבִּיעַ אֶת-הַמַּמְלָכָה וְאֶת-הַגּוֹי, כִּי לֹא יִמְצָאֶכָּה.  יא וְעַתָּה, אַתָּה אֹמֵר:  לֵךְ אֱמֹר לַאדֹנֶיךָ, הִנֵּה אֵלִיָּהוּ.  יב וְהָיָה אֲנִי אֵלֵךְ מֵאִתָּךְ, וְרוּחַ יְהוָה יִשָּׂאֲךָ עַל אֲשֶׁר לֹא-אֵדָע, וּבָאתִי לְהַגִּיד לְאַחְאָב וְלֹא יִמְצָאֲךָ, וַהֲרָגָנִי; וְעַבְדְּךָ יָרֵא אֶת-יְהוָה, מִנְּעֻרָי.  יג הֲלֹא-הֻגַּד לַאדֹנִי, אֵת אֲשֶׁר-עָשִׂיתִי, בַּהֲרֹג אִיזֶבֶל, אֵת נְבִיאֵי יְהוָה; וָאַחְבִּא מִנְּבִיאֵי יְהוָה מֵאָה אִישׁ, חֲמִשִּׁים חֲמִשִּׁים אִישׁ בַּמְּעָרָה, וָאֲכַלְכְּלֵם, לֶחֶם וָמָיִם.  יד וְעַתָּה אַתָּה אֹמֵר, לֵךְ אֱמֹר לַאדֹנֶיךָ הִנֵּה אֵלִיָּהוּ; וַהֲרָגָנִי.  {ס}
טו וַיֹּאמֶר, אֵלִיָּהוּ, חַי יְהוָה צְבָאוֹת, אֲשֶׁר עָמַדְתִּי לְפָנָיו:  כִּי הַיּוֹם, אֵרָאֶה אֵלָיו.  טז וַיֵּלֶךְ עֹבַדְיָהוּ לִקְרַאת אַחְאָב, וַיַּגֶּד-לוֹ; וַיֵּלֶךְ אַחְאָב, לִקְרַאת אֵלִיָּהוּ.  יז וַיְהִי כִּרְאוֹת אַחְאָב, אֶת-אֵלִיָּהוּ; וַיֹּאמֶר אַחְאָב אֵלָיו, הַאַתָּה זֶה עֹכֵר יִשְׂרָאֵל.  יח וַיֹּאמֶר, לֹא עָכַרְתִּי אֶת-יִשְׂרָאֵל, כִּי אִם-אַתָּה, וּבֵית אָבִיךָ--בַּעֲזָבְכֶם אֶת-מִצְוֹת יְהוָה, וַתֵּלֶךְ אַחֲרֵי הַבְּעָלִים.  יט וְעַתָּה, שְׁלַח קְבֹץ אֵלַי אֶת-כָּל-יִשְׂרָאֵל--אֶל-הַר הַכַּרְמֶל; וְאֶת-נְבִיאֵי הַבַּעַל אַרְבַּע מֵאוֹת וַחֲמִשִּׁים, וּנְבִיאֵי הָאֲשֵׁרָה אַרְבַּע מֵאוֹת, אֹכְלֵי, שֻׁלְחַן אִיזָבֶל.  כ וַיִּשְׁלַח אַחְאָב, בְּכָל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל; וַיִּקְבֹּץ אֶת-הַנְּבִיאִים, אֶל-הַר הַכַּרְמֶל.  כא וַיִּגַּשׁ אֵלִיָּהוּ אֶל-כָּל-הָעָם, וַיֹּאמֶר עַד-מָתַי אַתֶּם פֹּסְחִים עַל-שְׁתֵּי הַסְּעִפִּים--אִם-יְהוָה הָאֱלֹהִים לְכוּ אַחֲרָיו, וְאִם-הַבַּעַל לְכוּ אַחֲרָיו; וְלֹא-עָנוּ הָעָם אֹתוֹ, דָּבָר.  כב וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ, אֶל-הָעָם, אֲנִי נוֹתַרְתִּי נָבִיא לַיהוָה, לְבַדִּי; וּנְבִיאֵי הַבַּעַל, אַרְבַּע-מֵאוֹת וַחֲמִשִּׁים אִישׁ.  כג וְיִתְּנוּ-לָנוּ שְׁנַיִם פָּרִים, וְיִבְחֲרוּ לָהֶם הַפָּר הָאֶחָד וִינַתְּחֻהוּ וְיָשִׂימוּ עַל-הָעֵצִים, וְאֵשׁ, לֹא יָשִׂימוּ; וַאֲנִי אֶעֱשֶׂה אֶת-הַפָּר הָאֶחָד, וְנָתַתִּי עַל-הָעֵצִים, וְאֵשׁ, לֹא אָשִׂים.  כד וּקְרָאתֶם בְּשֵׁם אֱלֹהֵיכֶם, וַאֲנִי אֶקְרָא בְשֵׁם-יְהוָה, וְהָיָה הָאֱלֹהִים אֲשֶׁר-יַעֲנֶה בָאֵשׁ, הוּא הָאֱלֹהִים; וַיַּעַן כָּל-הָעָם וַיֹּאמְרוּ, טוֹב הַדָּבָר.  כה וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לִנְבִיאֵי הַבַּעַל, בַּחֲרוּ לָכֶם הַפָּר הָאֶחָד וַעֲשׂוּ רִאשֹׁנָה, כִּי אַתֶּם, הָרַבִּים; וְקִרְאוּ בְּשֵׁם אֱלֹהֵיכֶם, וְאֵשׁ לֹא תָשִׂימוּ.  כו וַיִּקְחוּ אֶת-הַפָּר אֲשֶׁר-נָתַן לָהֶם, וַיַּעֲשׂוּ, וַיִּקְרְאוּ בְשֵׁם-הַבַּעַל מֵהַבֹּקֶר וְעַד-הַצָּהֳרַיִם לֵאמֹר הַבַּעַל עֲנֵנוּ, וְאֵין קוֹל וְאֵין עֹנֶה; וַיְפַסְּחוּ, עַל-הַמִּזְבֵּחַ אֲשֶׁר עָשָׂה.  כז וַיְהִי בַצָּהֳרַיִם וַיְהַתֵּל בָּהֶם אֵלִיָּהוּ, וַיֹּאמֶר קִרְאוּ בְקוֹל-גָּדוֹל כִּי-אֱלֹהִים הוּא--כִּי שִׂיחַ וְכִי-שִׂיג לוֹ, וְכִי-דֶרֶךְ לוֹ; אוּלַי יָשֵׁן הוּא, וְיִקָץ.  כח וַיִּקְרְאוּ, בְּקוֹל גָּדוֹל, וַיִּתְגֹּדְדוּ כְּמִשְׁפָּטָם, בַּחֲרָבוֹת וּבָרְמָחִים--עַד-שְׁפָךְ-דָּם, עֲלֵיהֶם.  כט וַיְהִי, כַּעֲבֹר הַצָּהֳרַיִם, וַיִּתְנַבְּאוּ, עַד לַעֲלוֹת הַמִּנְחָה; וְאֵין-קוֹל וְאֵין-עֹנֶה, וְאֵין קָשֶׁב.  ל וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לְכָל-הָעָם גְּשׁוּ אֵלַי, וַיִּגְּשׁוּ כָל-הָעָם אֵלָיו; וַיְרַפֵּא אֶת-מִזְבַּח יְהוָה, הֶהָרוּס.  לא וַיִּקַּח אֵלִיָּהוּ, שְׁתֵּים עֶשְׂרֵה אֲבָנִים, כְּמִסְפַּר, שִׁבְטֵי בְנֵי-יַעֲקֹב--אֲשֶׁר הָיָה דְבַר-יְהוָה אֵלָיו לֵאמֹר, יִשְׂרָאֵל יִהְיֶה שְׁמֶךָ.  לב וַיִּבְנֶה אֶת-הָאֲבָנִים מִזְבֵּחַ, בְּשֵׁם יְהוָה; וַיַּעַשׂ תְּעָלָה, כְּבֵית סָאתַיִם זֶרַע, סָבִיב, לַמִּזְבֵּחַ.  לג וַיַּעֲרֹךְ, אֶת-הָעֵצִים; וַיְנַתַּח, אֶת-הַפָּר, וַיָּשֶׂם, עַל-הָעֵצִים.  לד וַיֹּאמֶר, מִלְאוּ אַרְבָּעָה כַדִּים מַיִם, וְיִצְקוּ עַל-הָעֹלָה, וְעַל-הָעֵצִים; וַיֹּאמֶר שְׁנוּ וַיִּשְׁנוּ, וַיֹּאמֶר שַׁלֵּשׁוּ וַיְשַׁלֵּשׁוּ.  לה וַיֵּלְכוּ הַמַּיִם, סָבִיב לַמִּזְבֵּחַ; וְגַם אֶת-הַתְּעָלָה, מִלֵּא-מָיִם.  לו וַיְהִי בַּעֲלוֹת הַמִּנְחָה, וַיִּגַּשׁ אֵלִיָּהוּ הַנָּבִיא וַיֹּאמַר, יְהוָה אֱלֹהֵי אַבְרָהָם יִצְחָק וְיִשְׂרָאֵל, הַיּוֹם יִוָּדַע כִּי-אַתָּה אֱלֹהִים בְּיִשְׂרָאֵל וַאֲנִי עַבְדֶּךָ; ובדבריך (וּבִדְבָרְךָ) עָשִׂיתִי, אֵת כָּל-הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה.  לז עֲנֵנִי יְהוָה, עֲנֵנִי, וְיֵדְעוּ הָעָם הַזֶּה, כִּי-אַתָּה יְהוָה הָאֱלֹהִים; וְאַתָּה הֲסִבֹּתָ אֶת-לִבָּם, אֲחֹרַנִּית.  לח וַתִּפֹּל אֵשׁ-יְהוָה, וַתֹּאכַל אֶת-הָעֹלָה וְאֶת-הָעֵצִים, וְאֶת-הָאֲבָנִים, וְאֶת-הֶעָפָר; וְאֶת-הַמַּיִם אֲשֶׁר-בַּתְּעָלָה, לִחֵכָה.  לט וַיַּרְא, כָּל-הָעָם, וַיִּפְּלוּ, עַל-פְּנֵיהֶם; וַיֹּאמְרוּ--יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים, יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים.  מ וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לָהֶם תִּפְשׂוּ אֶת-נְבִיאֵי הַבַּעַל, אִישׁ אַל-יִמָּלֵט מֵהֶם--וַיִּתְפְּשׂוּם; וַיּוֹרִדֵם אֵלִיָּהוּ אֶל-נַחַל קִישׁוֹן, וַיִּשְׁחָטֵם שָׁם.  מא וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לְאַחְאָב, עֲלֵה אֱכֹל וּשְׁתֵה:  כִּי-קוֹל, הֲמוֹן הַגָּשֶׁםמב וַיַּעֲלֶה אַחְאָב, לֶאֱכֹל וְלִשְׁתּוֹת; וְאֵלִיָּהוּ עָלָה אֶל-רֹאשׁ הַכַּרְמֶל, וַיִּגְהַר אַרְצָה, וַיָּשֶׂם פָּנָיו, בֵּין בִּרְכָּו.  מג וַיֹּאמֶר אֶל-נַעֲרוֹ, עֲלֵה-נָא הַבֵּט דֶּרֶךְ-יָם, וַיַּעַל וַיַּבֵּט, וַיֹּאמֶר אֵין מְאוּמָה; וַיֹּאמֶר, שֻׁב שֶׁבַע פְּעָמִים.  מד וַיְהִי, בַּשְּׁבִעִית, וַיֹּאמֶר הִנֵּה-עָב קְטַנָּה כְּכַף-אִישׁ, עֹלָה מִיָּם; וַיֹּאמֶר, עֲלֵה אֱמֹר אֶל-אַחְאָב אֱסֹר וָרֵד, וְלֹא יַעֲצָרְכָה, הַגָּשֶׁם.  מה וַיְהִי עַד-כֹּה וְעַד-כֹּה, וְהַשָּׁמַיִם הִתְקַדְּרוּ עָבִים וְרוּחַ, וַיְהִי, גֶּשֶׁם גָּדוֹל; וַיִּרְכַּב אַחְאָב, וַיֵּלֶךְ יִזְרְעֶאלָה.  מו וְיַד-יְהוָה, הָיְתָה אֶל-אֵלִיָּהוּ, וַיְשַׁנֵּס, מָתְנָיו; וַיָּרָץ לִפְנֵי אַחְאָב, עַד-בֹּאֲכָה יִזְרְעֶאלָה. 




מפת ארץ ישראל הקדומה עם החולה הכינרת וים המלח 



   
אירוניה של החיים,הזמנה לטקס הדלקת נרות בבית אורן בשבת ב 4.12.10
הסבר היסטורי רוחני למבנה הגיאוגרפי/טופוגרפי של ארץ ישראל
ארץ ישראל הוא חבל הארץ היחיד  בכדור הארץ בעל משמעות אוניברסאלית יוצאת דופן,זה חבל הארץ היחיד שיוצר באופן טופוגראפי את תבנית גוף האדם עם הסימבוליקה שלו,שמשתמעת  דרך המילה " מלך "
המילה " מלך " היא נוטריקון  מהמורכב  משלוש מילים בסדר מאוד מדויק, מוח לב וכליות ,מוח מציין את המימד השכלי אינטלקטואלי של האדם, לב מציין את המימד הרגשי של האדם וכליות מסמלות את המימד החומרי ארצי של האדם, זה המצב האידיאלי של האדם שהראש שולט ברגשות ובתאוות החומריות.לכן הקדוש ברוך הוא מכונה מלך מלכי המלכים.כי הוא הלוגוס הקוסמי.למך הוא אדם שהלב מוביל אותו ורק לאחר מכן המוח והכליות.ואילו הכלם ( הכלומניק ) מובל על ידי הצרכים הארציים חומריים שלו ( שהכליות מסמלות אותם) ולאחר מכן הרגשות ורק בסוף הוא משתמש במוח לבחון את מעשיו.
מרבית האנשים בכדור הארץ משתייכים ל כ.ל.מ ,אחרים משתייכים ל ל.מ.כ ( מכאן באה מילת הגנאי למך ) ורק מיעוטם של האנשים משתייכים לקבוצת מ.ל.כ (להיות מלך ).
ארץ ישראל מייצגת את מהות המילה " מלך "
אגם החולה המקורי הוא המוח 
הכינרת מייצגת את הלב
הירדן מייצג את עמוד השדרה
ים המלח מייצג את הכליות ( כאן חשוב לציין,שים המלח הוא הנקודה הנמוכה ביותר בכדור הארץ,יש לו צורה של כליה,והכליות בגוף האדם הם האיבר ששקוע הכי עמוק בגוף בחתך רוחבי,אלמנט המים מתבטא בגוף בכליות ובטעם המלוח)
את המוח הרסנו בשנות החמישים עם המבצע הגדול של ייבוש החולה ולפחות שיקמנו אותו  חלקית בשנים האחרונות.
הלב של ( הכינרת ) הולכת ומתביישת
עמוד השירה הולך ונעשה דל ורופף מיום ליום עקב מחסור קיצוני בזרימת מים
הכליות ( ים המלח ) בסכנת התייבשות
בקיצור  מצבנו האנרגטי " על הפנים " . רק אם נצליח לשקם את הגיאוגרפיה והאקולוגיה ישתפר גם מצבנו הרגשי/מנטאלי


 
גם במפה המערבית של מדינת ישראל יש אינדיקציות חזקות ודי קשות ביום התחלת השריפה ב 2.12.10 ,אבל בניגוד למטפיסיקה הסינית שמראה על PENALTY OF FIRE ועוד,במפה המערבית אין תובנה שמביאה להבנה שזה הכיוון.
1 ) כירון במעבר שמימי ( ההילר הפצוע ) צמוד במדויק לנפטון במעבר שמימי ( אשליות,חוסר ודאות,אי זהירות,שקרים אבל חמלה והזדהות ) יוצרים זווית מדויקת למדי של 90 מעלות ( DESTRUCTION במטפיסיקה הסינית )עם השמש( האני המודע,מקביל ל DAY MASTER ב BA ZHI ) במפת הלידה של ישראל שנמצאת על סף בית 8.אירוע שמרמז על שאננות,חוסר בהירות אבל גם שמכיל פצע עמוק והרבה כאב.
2) מארס במעבר שמימי ( אל המלחמה והאש ) נמצא במולות ( CLASH ) עם אוראנוס הלידה של ישראל ( הפתעות, אירועים לא צפויים ומאוד חדים מהירים ונפיצים) ,זאת זווית שמתרחשת פעם בשנתיים,אבל כאשר היא מופיעה ב קונסטלציה מורכבת היא יותר דרמטית.
3) מארס במעבר שמימי בזווית מדויקת למדי של INCONJUCNT 150 לשמש של מדינת ישראל ( זווית של חולי,פגיעה וכו' )
4) מפגש שמימי של מארס ( אל המלחמה והאש ) עם מרקיורי ( כוכב התנועה והתקשורת) צירוף שבקונסטלציה מסוימת מוליד התפשטות מהירה של דברים,כמו מחלות,תאונות ובמקרה הזה ,התפשטות מהירה של אש.
5) פלוטו ( כוכב התהפוכות וההרס ) השמימי בצמידות ל ראש דרקון ( ייעוד הנשמה בחיים אלה ),צירוף נדיר למדי שמתרחש אחת לכמה עשרות שנים,צירוף המייצר חיבור דרמטי להקצנות בתחומים שנוגעים ברגשות של כולנו בעיקר בפחדים,זו הזווית שיצרה את גל ההלם והפחד מהחשיפה של וויקיליקס,את כל המהומות התקשורתיות בארץ הקשורות למינוי המפכ"ל והפגישה אותנו עם מציצנות,מיניות אפלה ומשטרה,זו זווית שמעלה את אמיתות מפחידות וסודות אפלים הקשורים לאנשים חזקים ואפלים בעיסוקיהם.
 גם באסטרולוגיה המערבית היו הרבה אינדיקציות לאירועים כבדים אפלים ועמוקים,כמובן שהאסטרולוגיה הסינית הרבה יותר קשה ומורכבת ממערבית וכך גם היכולת לחזות אירועים ומצבים עתידיים.
 
ולסיכום פתגם אנגלי : " FIRE IS A VERY GOOD SERVANT BUT A VERY BAD MASTER"
 

 

 

לייבסיטי - בניית אתרים